شرایط و قوانین استفاده از وب سایت فروشگاه اینترنتی جنوبی  (Joonoobi.ir)

کاربر گرامی خواهشمند است موارد زیر را جهت استفاده بهتر از فروشگاه اینترنتی جنوبی به دقت ملاحظه فرمایید. توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی جنوبی  می باشد.

قوانین عمومی

اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی جنوبی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز ملزم به رعایت قوانین مرتبط با شرایط کاربری است.
تیم ترجمه و وبلاگ نویسی فروشگاه اینترنتی جنوبی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا محتوایی اصیل و باکیفیت در اختیار مصرف کنندگان ارائه دهد. لازم به ذکر است جنوبی تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.
تمامی تصاویر محصولات موجود در این وب سایت کاری از تیم عکس برداری این فروشگاه اینترنتی است. لازم به یاد آوری است، با استفاده کنندگان غیر قانونی و بدون مجوز رسمی از مدیریت، مطابق با قوانین برخورد خواهد شد .
کپی برداری و استفاده از مطالب درج شده در سایت با ذکر منبع بلامانع است. در غیر اینصورت خلاف مقررات حق کپی رایت بوده و مطابق با قوانین برخورد خواهد شد. کلیه محتویات سایت جنوبی شامل قانون حق تکثیر بوده و به سایت جنوبی تعلق دارد.

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات درخواست شده در فرم ثبت نام تکمیل کرده و به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی جنوبی اقدام نماید.


ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اینترنتی جنوبی استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی جنوبی ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی و پیامکی انجام می‏‌شود .

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی جنوبی برای اعضای وب سایت، ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی جنوبی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. همچنین متعهد می‏‌شود از حریم شخصی شما حفاظت کند.

کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی و قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی جنوبی و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه اینترنتی جنوبی محفوظ است.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی جنوبی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، سایت www.Joonoobi.ir می باشد.

ثبت، پردازش و ارسال یا برگشت سفارش

ثبت سفارش از طریق وب سایت انجام می شود. پس از ثبت سفارش یک کد برای شما پیامک خواهد شد که می توانید از طریق آن پیگیری سفارش خود را نیز انجام دهید. پس از این مرحله سفارش شما به واحد پردازش تحویل و بعد از بسته بندی پیامک بسته بندی نیز برای شما ارسال خواهد شد. با تحویل و ارسال کالا از طریق پست نیز لینک کد رهگیری پیامک شده تا به سادگی نسبت به پیگیری سفارش خود اقدام نمایید. لازم به ذکر است سفارشاتی که تا قبل از ساعت 20 هر روز ثبت گردد، روز کاری بعد ارسال خواهد و زمان تحویل مرسوله باتوجه به انتخاب شیوه ارسال ( پست سفارشی، پست پیشتاز و تیپاکس ) متغییر خواهد بود.

نکات مهم

• روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است.
• کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
• امکان پرداخت وجه کالا هنگام تحویل درب منزل وجود ندارد.
• درصورت دریافت مرسوله و هرگونه مغایرت بین سفارشات با مرسوله دریافتی، فورا از طریق کانال های ارتباطی به پشتیبانی فروشگاه من و بازار اطلاع داده شود تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.
• درصورتی که قصد برگشت مرسوله را دارید می بایست به پشتیبانی فروشگاه چه از طرق واتس اپ، اینستگرام و یا تماس تلفنی اطلاع داده شود تا با راهنمایی های لازم برای بازگشت کالا انجام گردد و طبق روال پس از برگشت کالا، نسبت به برگشت وجه اقدام شود.

ضمانت اصالت و کیفیت کالا در فروشگاه اینترنتی جنوبی

فروشگاه اینترنتی جنوبی متعهد به اصالت تمامی کالا ها می گردد و همه محصولات ارایه شده در بهترین کیفیت خواهند بود.

  • تمامی محصولات خوراکی و نوشیدنی درصورت باز شدن بسته بندی شامل ضمانت نخواهند شد.
  • برای حفظ کیفیت خرما می بایست آن را درون بخچال و یا فریزی نگهداری کنید. خرما خشک نیز در دمای اتاق نگهداری شود. شرایط برگشت خرما حداکثر 7 روز پس از دریافت محصول است. بدیهی است نحوه نگهداری در حفظ کیفیت کالا بسیار با مهم است. قبل از برگشت این محصولات باید عکس محصول را از طریق کانال های ارتباطی ارسال و پس از تایید، اقدام به برگشت کالا نمایید. پس دریافت کالا از طریق پشتیبانی فروشگاه اینترنتی جنوبی و بررسی های لازم، مبلغ کالا عودت داده خواهد شد.

لغو سفارش

جهت ثبت لغو سفارش می توانید هم از طریق شماره های پشتیانی و هم کانال های ارتباطی نسبت به ثبت درخواست لغو و بازگشت وجه اقدام نمایید.

خسارت در هنگام حمل و نقل

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی جنوبی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی جنوبی ارسال شود.

سوالات مهم

چه مقدار زمان می برد تا سفارش به دست مشتری برسد؟ زمان تعیین شده با توجه به انتخاب شیوه ارسال، متغیر خواهد بود.
برای پست سفارشی بازه زمانی دریافت مرسوله 6 الی 10 روز کاری خواهد بود.
برای پست پیشتاز بازه زمانی دریافت مرسوله 3 الی 5 روز کاری خواهد بود.
برای تیپاکس بازه زمانی دریافت مرسوله 3 الی 5 روز کاری خواهد بود.