سوالات متداول فروشگاه جنوبی

فروشگاه اینترنتی جنوبی باتوجه به مناسبت های متفاوت و حتی بصورت فصلی جشنواره های متنوع و جذابی ارائه می کند.

فروشگاه جنوبی به واسطه موقعیت جغرافیایی که دارد انواع محصولات جنوب را بدون واسطه با قیمت های رقابتی و در بهترین کیفیت تامین کرده است. خرید در جنوبی آسان بوده و تا دریافت محصول توسط شما و در بهترین کیفیت، 100 درصد پشتیبان شما است.

ما در فروشگاه جنوبی تلاش می کنیم تا روش های ارسال متفاوتی ارائه کنیم. می توانیم با توجه به انتخاب شما از طرق پست سفارشی، پیشتاز و تیپاکس سفارشات شما را ارسال کنیم.

پس از افزودن محصول به سبد خرید و انتقال به صفحه آدرس و مشخصات، با وارد کردن اطلاعات پستی، هزینه بر اساس وزن، حجم، مسافت و  روش ارسال محاسبه شده و به مجموع فاکتور کالا ها افزوده می شود.

برای ثبت سفاش در فروشگاه اینترنتی جنوبی داشتن حساب کاربری الزامی است. از طریق داشن حساب کاربری سفارشات شما پیگیری شده و خدمات رسانی بهتری نیز از طرف ما انجام خواهد شد.

شما می توانید با تیم پشتیبانی جنوبی از طریق کانال های ارتباطی نظیر شماره تماس 5032-522-077 ، واتس اپ به شماره 09172673968 ، ایمیل Joonoobi2022@gmail.com ، پیج اینستاگرام Joonoobi ، ای دی تلگرام Joonoobi@ ارتباط باشید. جنوبی هر لحظه کنار شماست.

شما پس از سفارش کالا و تایید نهایی به راحتی و از طریق درگاه های پرداخت بانک ملی (سداد) جنوبی و یا زرین پال می توانید هزینه سفارش خود را پرداخت کنید. باتوجه به ایمیل ثبت شده و شماره تماس شما ، تاییدیه پرداخت و شماره ثبت سفارش برای شما پیامک خواهد شد.

جنوبی با توجه به شرایط خاصی که در فضای مجازی وجود دارد تلاش کرده تا در راستای اعتماد سازی شما گام بردارد. یکی از فعالیت هایی که فروشگاه جنوبی در این زمینه انجام داده دریافت نماد اعتماد الکترونیکی enamad است. شما به راحتی می تواند از نماد اعتماد به مشخصات فروشگاه دسترسی داشته باشید.